اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری

ساخت وبلاگ

ماسک گیاهی

رویش مجدد موهای ریخته شده دغدغه افرادی است که هر روز خود را در آینه می‌بینند و متوجه کم‌پشت‌شدن موهای خود می‌شوند. گرچه موها به دلایل متنوعی دچار ریزش می‌شوند و برای متوقف کردن ریزش و درمان آن باید دلیل آن تشخیص داده شود، اما استفاده از نسخه‌های گیاهی و ماسک‌های طبیعی مو به طور معمول تاثیر مثبتی دارند و به رویش مجدد مو کمک می‌کنند. در این مقاله چند ماسک گیاهی را برای تقویت و رشد مجدد موها معرفی می‌کنیم.

اکستنشن لیزری بهترین روش اکستنشن مو، در کمترین زمان شما را صاحب موهایی بلند و پرپشت خواهد کرد. برای انجام یک اکستنشن زیبا و بی‌نظیر به یک مرکز خدمات حرفه‌ای اکستنشن مراجعه کنید.

روغن نارگیل

روغن نارگیل، این روغن طبیعیِ محبوب خواص بسیاری برای تقویت و درمان مشکلات پوست و مو دارد. از روغن نارگیل علاوه بر مصارف آشپزی به عنوان مرطوب‌کننده برای پوست و مو استفاده می‌شود. روغن نارگیل از زمان‌ باستان برای حفظ سلامت و آرایش مو کاربرد داشته است.

تحقیقات نشان داده روغن نارگیل به سرعت جذب فولیکول مو شده و از این طریق به درمان ریزش مو کمک می‌کند. اگر روغن نارگیل را با کمی آب ولرم مخلوط کرده و کف سر را با آن ماساژ دهید، جریان خون در آن بهبود یافته و باعث رویش مجدد موها می‌شود.

برای کسب نتیجه بهتر روغن نارگیل را که معمولا به صورت جامد یا نیمه‌جامد است کمی گرم کنید. سپس پوست کف سر را به آن آغشته کنید و با دست‌هایتان حداقل ۵ دقیقه ماساژ دهید. حالا موهایتان را با کلاه بپوشانید و اجازه دهید یک تا دو ساعت در همین حالت بماند. پس از آن موها را با استفاده از یک شامپوی ملایم بشویید و خشک کنید. این کار را هفته‌ای یک تا دو بار انجام دهید تا شاهد رویش مجدد مو هایتان باشید.

می‌توانید به روغن نارگیل مقداری ژل آلوئه ورا اضافه کرده و خوب به هم بزنید. ترکیب حاضر را به طور کامل روی پوست سرتان قرار دهید و حداقل به مدت ۵ دقیقه ماساژ دهید. سایر مراحل را مانند آنچه گفته شده انجام دهید.

گزنه

گزنه برای اکثر مشکلات مو همچون خشکی و ریزش مو، شوره سر، موخوره و خارش پوست سر مفید است و باعث درخشان شدن مو و رویش مجدد موهای ریخته شده می‌شود.

شما می‌توانید از دم‌کرده برگ گزنه برای تقویت موهایتان استفاده کنید. یا برگ‌های گزنه را داخل شیشه‌ای ریخته و مقداری روغن زیتون روی آن بریزید و به مدت سه هفته در جای خنک و تاریک قرار دهید. پس از آن روغن را صاف کرده و با آن پوست سر خود را ماساژ دهید. روغن گزنه علاوه بر جلوگیری از ریزش مو باعث می‌شود موهایتان شروع به رویش کنند.

آلوئه ورا

خواص آلوئه ورا برای سلامت مو و پوست ثابت شده است. شما می‌توانید پس از استخراج ژل آلوئه ورا از برگ تازه آن، این ژل را به پوست سرتان بزنید و ماساژ دهید. سپس موهایتان را با یک شامپوی ملایم بشویید.

ترکیب آلوئه ورا با عسل علاوه بر تقویت مو باعث نرمی و درخشندگی موهایتان می‌شود. برای ساختن این ترکیب، میزان مساوی از ژل آلوئه ورا را با عسل مخلوط کنید و خوب به هم بزنید. سپس کف سر را به این ترکیب آغشته کنید و اجازه دهید یک ساعت در این حالت بماند. بهتر است این کار را هفته‌ای دو تا سه بار انجام دهید تا نتیجه مطلوبی کسب کنید.

روغن زیتون یکی از روغن‌های طبیعی است که اثر مطلوب آن برای سلامت پوست و مو ثابت شده است. ۳ قاشق روغن زیتون را با ۲ قاشق ژل آلوئه ورا به خوبی مخلوط کنید و ترکیب حاصل را به مدت ده دقیقه روی پوست سر ماساژ دهید. حداقل اجازه دهید به مدت یک ساعت روی سر بماند، سپس موها را با یک شامپوی ملایم یا شامپو بچه بشویید و خشک کنید.

ترکیب آلوئه ورا با سفیده تخم مرغ نیز علاوه بر تقویت مو و کمک به رویش مجدد آنها نرمی و درخشندگی را برای موها به ارمغان می‌آورد.

مواد طبیعی بسیاری نظیر ماست، آب پیاز، سیر، چای سبز، روغن کرچک و… را می‌توان به فهرست ماسک‌های طبیعی برای مو اضافه کرد. مهم این است این ماسک‌های طبیعی را به طور مرتب استفاده کنید و در کسب نتیجه صبور باشید.

اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری...
ما را در سایت اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : norouzi nedataheri بازدید : 99 تاريخ : يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 15:50

پروتز مو چیست

موی سر به دلایل مختلفی دچار ریزش می‌شود. زمانی که میزان ریزش مو بیش از حد باشد و زیبایی فرد را تحت تاثیر قرار دهد، افراد را به فکر ترمیم مو به روش‌های اکستنشن مو ، کاشت مو یا استفاده از کلاه‌گیس می‌اندازد. اما روشی جدید و نیمه دائمی به نام پروتز مو وجود دارد که از مزایای زیادی برخوردار است. حالا ببینیم پروتز مو چیست ؟

در روش پروتز مو، موهای طبیعی یا مصنوعی به جای آنکه در پوست سر افراد کاشته شوند در پروتزهایی مشبک و بسیار ظریف از جنس الیاف نانو کاشته می‌شوند. این پروتزها بسیار شبیه پوست سر انسان است و حالت طبیعی دارد، در نتیجه دیگران متوجه مصنوعی بودن موها نمی‌شوند. پروتز مو با توجه به میزان طاسی سر افراد، حالت و جنس موها در مراکز ترمیم مو توسط متخصصان ساخته می‌شود. برای قرار دادن پروتز مو روی سر، روش‌های مختلفی وجود دارد که به آنها خواهیم پرداخت.

روش‌های متصل کردن پروتز مو به سر

پروتز مو را به سه روش به سر افراد متصل می‌کنند. در یکی از روش‌ها آن را به موهای سر گره می‌زنند. از آنجایی که موهای طبیعی فرد رشد می‌کند باید موها را ثابت کرد تا زیبایی ظاهری کلی موها به هم نخورد.

چسباندن روش دیگری برای اتصال پروتز مو به سر است. در این روش پروتز ساخته‌شده با استفاده از چسب‌های مخصوص گیاهی و بیولوژیکی به سر افراد چسبانده می‌شود. ترمیم مو با این روش مزیت‌های زیادی دارد. افراد می‌توانند به راحتی با پروتز چسبی به حمام یا استخر بروند و برای انجام ورزش‌های سنگین و تعریق زیاد نگرانی نداشته باشند. از طرف دیگر چسبیده شدن پروتز مو به سر باعث می‌شود به طور کامل روی سر ثابت شود و جلوه بهتر و طبیعی‌تری داشته باشد.

استفاده از کلیپس یا گیره‌های مخصوص روش دیگری برای اتصال پروتز مو به موهای سر است. این روش برای افرادی مناسب است که موهای نیمه‌پر و سالم‌تری دارند زیرا کلیپس باید در میان لایه‌های مو قرار بگیرد تا مشخص نشود. یکی از مزیت‌های بزرگ این روش عدم نیاز به تراشیدن و کوتاه کردن موهای زیر پروتز است. از طرف دیگر پروتزی که با روش کلیپس انجام می‌شود دوام و ماندگاری بالاتری دارد زیرا برای شست‌وشو و استحمام از موها جدا می‌شود در نتیجه کمتر شسته شده و دیرتر آسیب می‌بیند.

استفاده از کلیپس برای پروتز مو محدودیت‌هایی نیز به همراه دارد. برای مثال نمی‌توان با پروتز کلیپسی به حمام یا استخر رفت یا با آن به راحتی خوابید.

مزایای پروتز مو

  •         یکی از مزایای مهم پروتز مو این است که افراد می‌توانند بر اساس جنس و حالت موهای ازدست‌رفته خودشان پروتز مو تهیه کنند. این کار با مشورت و صلاحدید پزشک متخصص و با اندازه‌گیری قسمت‌هایی از سر که نیاز به ترمیم مو دارد انجام می‌شود.
  •         پروتز مو را می‌توان به راحتی با وسایل حالت‌دهنده مو نظیر سشوار، اتوی مو و… حالت داد و به آن اسپری تافت زد. حتی می‌توان موهای پروتز را رنگ یا هایلایت کرد.
  •         زمان انجام پروتز مو نسبت به روشی مانند کاشت مو بسیار کوتاه‌تر است و یک جلسه دو تا سه ساعته زمان می‌برد. در نتیجه افراد خیلی فوری صاحب موهایی پرپشت و خوش‌حالت می‌شوند. این مزیت به‌ویژه برای مهمانی‌ها و جشن‌ها بسیار حائز اهمیت است.
  •         با انجام پروتز مو به ویژه با روش استفاده از چسب گیاهی می‌توان به راحتی و بدون محدودیت فعالیت‌هایی نظیر ورزش، شنا، حمام کردن، خوابیدن و… را انجام داد.
  •         اگر نتیجه انجام پروتز مو برای افراد خوشایند نباشد به راحتی می‌توانند آن را از سر خود جدا کنند در حالی که در روش کاشت مو این امکان وجود ندارد.
  •         استفاده از پروتز مو برای همه افراد چه زن و چه مرد، در هر سن و سالی و با هر جنس مو و میزان ریزش مو امکان‌پذیر است.
  •         پروتز مو طوری روی سر متصل می‌شود که بسیار طبیعی و خوش‌حالت به نظر می‌‌رسد و دیگران متوجه مصنوعی بودن آن نمی‌شوند.

در این مقاله درباره پروتز مو چیست، روش‌های اتصال پروتز مو به سر و مزایای پروتز مو صحبت کردیم. با استفاده از پروتز مو موهایی پرپشت و خوش‌حالت به خودتان هدیه دهید.

اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری...
ما را در سایت اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : norouzi nedataheri بازدید : 89 تاريخ : شنبه 24 اسفند 1398 ساعت: 18:04

بوتاکس مو چیست

 داشتن موهای صاف و خوش‌حالت دغدغه خیلی از خانم‌هایی است که موهای بلند دارند. موها در اثر استفاده از رنگ‌ مو و مواد شیمیایی، دکلره، وسایل حرارتی مانند سشوار و اتوی مو آسیب دیده و جلوه خود را از دست می‌دهند. چندین روش برای صاف کردن موهای آسیب‌دیده و وز وجود دارد. کراتین مو یکی از روش‌های متداول برای ایجاد موهایی صاف، نرم و براق است. اما اگر به دنبال جوانسازی و بازسازی موهای خود هستید بوتاکس مو را انتخاب کنید. اما ببینیم بوتاکس مو چیست؟

 بوتاکس مو یک روش درمانی برای افزایش استحکام مو و بهبود سلامت و ظاهر آن است. بوتاکس برای مو به دو روش انجام می‌شود که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

انواع بوتاکس مو

بوتاکس ساقه مو

بوتاکسی که برای مو استفاده می‌شود دارای مواد ضروری برای مو شامل ویتامین‌ها، پروتئین، چربی و… است. این مواد شکاف موجود روی ساقه‌های مو را پر کرده و با ترمیم آسیب‌دیدگی آن، موهایی زیبا، صاف و براق ایجاد می‌کنند.

در این روش ابتدا موها را با استفاده از شامپوی مخصوص می‌شویند و خشک می‌کنند. در مرحله شست‌وشوی مو نباید از نرم‌کننده استفاده شود. حالا موها به طور کامل شانه می‌شود و به قسمت‌های مساوی تقسیم می‌شود. سپس مواد بوتاکس را روی تمام ساقه‌های مو قرار می‌دهند و موها را به خوبی ماساژ می‌دهند تا مواد به طور کامل جذب شود. پس از آن اجازه می‌دهند موها ۴۵ دقیقه در همان حالت بماند. سپس موها مجددا شسته شده و اتو کشیده می‌شوند. این روش بوتاکس تقریبا دو تا چهار ماه دوام دارد.

اگر قصد دارید در منزل از بوتاکس برای موهایتان استفاده کنید، می‌توانید آمپول‌های بوتاکس مو را از داروخانه خریداری کنید. محتوای آمپول‌ها را با ۱۵۰ میلی‌لیتر آب مخلوط کنید تا محلولی یک‌دست به دست آید. سپس این محلول را کمی گرم کنید. حالا مانند زمانی که موهایتان را رنگ می‌کنید، عمل کنید. موها را تقسیم کرده و آنها را به مواد بوتاکس آغشته کنید. سپس موها را با کلاه مخصوص بپوشانید. بهتر است در این مرحله با کمک سشوار موهای خود را گرم کنید. پس از ۴۵ دقیقه موها را شسته و خشک کنید. استفاده از سشوار یا اتوی مو باعث می‌شود مواد بوتاکس روی موها ثابت شود.

تزریق بوتاکس در پوست سر

این روش به افرادی پیشنهاد می‌شود که بیش از حد عرق می‌کنند. عرق کردن زیاد موجب می‌شود موها زودتر چرب و بی‌حالت شود و ریزش آنها افزایش یابد. پس از تزریق بوتاکس در پوست سر عرق کردن پوست سر کاهش یافته، در نتیجه موها دیرتر کثیف شده و نیاز به شست‌وشوی کمتری خواهند داشت.

با تزریق بوتاکس در پوست سر خارش پوست سر کمتر می‌شود. همچنین از این طریق می‌توان ریزش مو را کنترل کرد. بعضی محققان ادعا می‌کنند با این روش شاهد افزایش رشد موها نیز بوده‌اند. آنها می‌گویند تزریق بوتاکس با ایجاد بی‌حسی در عضلات باعث می‌شود خون در آن قسمت جریان بیشتری داشته باشد، در نتیجه با افزایش اکسیژن موها مجددا رشد خواهند کرد.

بوتاکس مو برای چه کسانی مفید است؟

حالا که متوجه شدیم بوتاکس مو چیست ببینیم برای چه موهایی بیشتر کاربرد دارد. به طور کلی بوتاکس مو برای افرادی مناسب است که موهایشان در اثر رنگ کردن و استفاده از وسایل حرارتی آسیب دیده و وز و بد حالت شده است. شاید این سوال پیش بیاید که کراتینه کردن مو نیز برای صاف و نرم کردن موهای آسیب‌دیده به کار می‌رود. پس چه تفاوتی میان کراتینه مو و بوتاکس مو وجود دارد؟ بهتر است افرادی که موهای نازک و کم‌حجمی دارند و یا موهایشان به‌شدت آسیب دیده است از بوتاکس مو استفاده کنند؛ گرچه استفاده از بوتاکس مو برای هر نوع مویی چه نازک و چه ضخیم و یا موی صاف یا فر و مجعد امکان‌پذیر است. اما کراتین موهای ضخیم و وز را به موهایی صاف و درخشان تبدیل می‌کند. استفاده از کراتین برای موهای کم‌پشت و نازک همچنین خانم‌های باردار و شیرده توصیه نمی‌شود.

 
 
اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری...
ما را در سایت اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : norouzi nedataheri بازدید : 85 تاريخ : پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 12:55

فایده های وازلین برای مو

برای تقویت مو نسخه‌های زیادی وجود دارد. اما به طور کی استفاده از یک رژیم غذایی مناسب و مکمل‌های ویتامین، انجام حرکات ورزشی و کنترل استرس و اضطراب به درمان ریزش مو و تقویت رشد آن به طور موثری کمک می‌کند. در کنار این توصیه‌ها استفاده از موادی طبیعی برای موها به رفع مشکلات و تقویت آنها می‌انجامد. حتما درباره فایده های وازلین برای مو و پوست مطالبی شنیده‌اید. در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم.

گرچه با استفاده از رژیم غذایی مناسب و مصرف مکمل‌ها و داروهای تجویز شده پزشک متخصص می‌توان رشد موها را تقویت کرد، اما روش‌های سریع‌تری مانند اکستنشن مو برای بلند کردن و پرپشت کردن موها وجود دارد. اگر اکستنشن موهایتان را به یک اکستنشن‌کار حرفه‌ای بسپارید از نتیجه کار غافلگیر خواهید شد.

وازلین تقویت‌کننده، نرم‌کننده و مرطوب‌کننده مو

وازلین محصولی ارزان‌قیمت، در دسترس و در عین حال بسیار مفید برای تقویت موی سر است. آغشته کردن ریشه موها به وازلین و ماساژ آن باعث خون‌رسانی بیشتر به آنها شده در نتیجه رشد مو افزایش پیدا می‌کند.

افرادی که موهای خشک و شکننده دارند بهتر است هفته‌ای یک بار به موی خود وازلین بزنند، فقط به این نکته توجه داشته باشید زیاد ماندن وازلین روی ریشه مو باعث ریزش مو شده و نتیجه برعکس خواهد شد.  

از وازلین می‌توان به جای نرم‌کننده مو استفاده کرد. نرم‌کننده‌ها اگر بیش از اندازه مصرف شوند یا با پوست سر تماس پیدا کنند ریزش مو را تشدید خواهند کرد. اما می‌توانید مقداری وازلین را به ساقه‌ مو زده و آن را ماساژ دهید. این نرم‌کننده طبیعی موهای شما را براق و خوش‌حالت می‌کند.

وازلین خاصیت مرطوب‌کنندگی نیز دارد. اگر موهایتان پس از شستن حالت وز پیدا می‌کند می‌توانید از وازلین استفاده کنید. وازلین مانند یک مرطوب‌کننده عمل می‌کند و با تامین رطوبت موها از خشکی و وز شدن آنها جلوگیری می‌کند.

ماسک مو با وازلین

برای بهره بردن از فایده های وازلین برای مو بهتر است ماسک آن را تهیه و استفاده کنید. برای تهیه ماسک وازلین، یک سفیده تخم مرغ را هم بزنید سپس یک قاشق سوپخوری وازلین به آن اضافه کرده و کاملا مخلوط کنید. حالا موهای خود را به این ترکیب آغشته کنید و کاملا ماساژ دهید. موهای خود را با کلاه مخصوص بپوشانید و اجازه دهید به مدت ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت در این حالت بماند. سپس موها را با استفاده از یک شامپوی ملایم بشویید و خشک کنید.

درمان موخوره با وازلین

یکی از آسیب‌های جدی موهای بلند موخوره یا چند شاخه شدن موها به دلیل خشکی بیش از حد است. معمولا برای از بین بردن موخوره باید مقداری از انتهای ساقه مو را کوتاه کرد. با استفاده از وازلین می‌توانید از ایجاد موخوره جلوگیری کنید. کمی وازلین را با مقداری آب سرد مخلوط کرده و ساقه موها را به این ترکیب آغشته کنید. موها را با یک کلاه بپوشانید و اجازه دهید شب تا صبح در همان حالت بماند. سپس با استفاده از یک شامپوی ملایم موها را شسته و آبکشی کنید. با این کار از ایجاد موخوره جلوگیری می‌کنید.

ممکن است تنها کمی وازلین را به انگشتان خود مالیده و آن را به قسمت انتهایی موها بزنید. با این کار وازلین رطوبت را در موها حفظ کرده و مانع ایجاد موخوره می‌شود.

درمان شوره سر با وازلین

شوره سر یکی از مشکلات شایعی است که بسیاری از افراد از آن شکایت دارند. شوره سر بر اثر خشکی پوست سر ایجاد می‌شود. برای از بین بردن شوره سر می‌توانید پوست سرتان را به مقداری وازلین آغشته کنید و آن را به مدت ۱۵ دقیقه ماساژ دهید. پس از آن سرتان را با یک شامپوی ملایم بشویید. برای کسب نتیجه بهتر چند روز این کار را تکرار کنید.

اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری...
ما را در سایت اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : norouzi nedataheri بازدید : 94 تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1398 ساعت: 18:55